wtorek, 18 sierpnia 2015

Filmy warte uwagi!

Hey!

Ostatnio nie mam czasu na nowe wpisy ale obiecuje, że od września to się zmieni. Obecnie mam dużo na głowie ale nie będę Was zanudzać moimi sprawami. Chciałam Wam przedstawić kilka filmów wartych obejrzenia.Widziałam na Facebook dużo postów z pytaniami "Znacie jakieś fajne filmy?", "Polecicie jakiś film?" Są wakacje aktualnie pogoda Nam nie sprzyja więc pomyślałam, że przyda się post, w którym znajdziecie jakiś film dla siebie.



NAJDŁUŻSZA PODRÓŻ




MIŁOŚĆ BEZ KOŃCA


 

KAŻDE ŻYCIE JEST CUDEM





TWÓJ NA ZAWSZE!






BEZPIECZNA PRZYSTAŃ





DLA CIEBIE WSZYSTKO






LOFT






BEZ LITOŚCI






ZAGINIONA DZIEWCZYNA





ZAGINIONA






MIASTO ZŁODZIEI






WIEK ADALINE






W KRĘGU MIŁOŚCI

TEN FILM POWALA.. OSOBY, KTÓRE GO OBEJRZĄ ZROZUMIEJĄ..






GWIAZDY NASZYCH WIN




 


MYŚL JAK FACET






PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA





ZŁA KOBIETA





WCIĄŻ JĄ KOCHAM






I ŻE CIE NIE OPUSZCZĘ






OCH ŻYCIE





LISTY DO JULII






LOVE, ROSIE





Plakaty/fotografie pochodzą:  www.filmweb.pl
Zwiastun :  www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz